cégszékhely
Székhelyszolgáltatásunk:
- Saját tulajdonú ingatlan a székhelyszolgáltató.
- Vállalkozása igényeihez igazodva személyre szabott székhelybérleti szerződést kötünk. Lehet csak postafiók szolgáltatást, vagy egyéb extra szolgáltatásokat is igénybe venni.
- Postai küldeményeit akár scan -elve, elektronikus úton még a kézbesítés napján továbbítjuk Önnek.
- Ha szükségesnek tartja, ajánlott küldeményeit is átvesszük.
- Leveleit igény szerint átveheti személyesen is – Kollégánk napi 6 órában megtalálható az irodában -, vagy továbbpostázzuk heti 1 vagy 2 alkalommal az Ön által megadott címre.
- Cégtáblája nem egy papírfecni az épület bejárata mellett, hanem irodánk ajtajánál van kihelyezve igényes táblán.
- Faxot is fogadhat általunk, melyet továbbítunk az Ön e-mail címére.
Kiknek ajánljuk a székhelyszolgáltatást?
- Olyan cégtulajdonosoknak, akiknek nincs Pest megyében ingatlanja, de szeretnék, hogy cégük itt legyen bejegyezve.
- Mikro- és kisvállalkozásoknak, akik nem akarnak irodát fenntartani, mert tevékenységük folytatásához nincs szükség erre.
- Induló vállalkozásoknak, akik még nem tudnak irodát fenntartani, de nem szeretnék, hogy az otthonuk és a cégük címe megegyezzen.
- Olyan cégeknek, akik nem akarják, hogy egy hivatali megkeresés váratlanul érje őket. Megkeresés esetén mi fogadjuk őket, és erről természetesen értesítjük Ön.
- Akik szeretnék kiélvezni annak előnyeit, hogy nagy gyakorlattal rendelkezünk a hatóságokkal való kapcsolattartásban.
- Akik nem szeretnék az otthonukat, illetve vagyontárgyaikat kiadni akár költségelszámolás, akár hatósági megkeresés, akár kényszerintézkedés miatt.
- Olyan cégvezetőknek, akik sokat vannak úton, nincs idejük akár napi rendszerességgel a postai küldemények átvételére, a postán sorbaállásra.
Szolgáltatások:
Székhelyszolgáltatási díjak:
- 6 havi periódus: 30 000 Ft-tól / hó
- 12 havi periódus: 60 000 Ft-tól / hó
Tárgyaló biztosítása:
- A székhely szolgáltatás díjában havi egyszer 1 óra tárgyaló biztosítás benne van.
- Szükség esetén további lehetőséget tudunk biztosítani külön díjazás ellenében.
- A szolgáltatás ára: 15 000 Ft / óra, minimum foglalási idő 1 óra.
- A szolgáltatás díja a tárgyalás végén készpénzben fizetendő
- Tárgyaláshoz, megbeszéléshez igény szerint szükséges kiegészítők (kávé, üdítő ) rendelkezésre állnak.
Szolgáltatások:
- Postai küldemények átvétele
- Egyéb küldemények átvétele
- E-mail értesítés levél érkezéséről
- Küldemények átvétele személyesen a székhelyen
- Cégtábla kihelyezés
Külön díjazás ellenében:
- SMS értesítés küldemények érkezéséről
- Az átvett küldemények postázása
- Levelek szkennelése és e-mailben továbbítása
- Levelek futárral történő továbbítása
- Bélyegző készítés
- Tárhely cégadatok közzétételéhez
- Adott faxszámra történő továbbítás
- Munkaasztal biztosítással internetcsatlakozással, nyomtatókapcsolattal, fénymásoló használattal
Igény esetén grafikai és internetes szolgáltatások.
Gyorsan és kedvező áron a SpaceboyDesign szolgáltatásai:
- Céglogó és egyéb grafikai tervezés
- Névjegykártya készítés
- Domain és tárhely ügyintézés
- Honlap készítés és internetes megjelenések
Fontos tudnivalók a székhelyszolgáltatásról
Szerződési feltételek:
- Ha a cég leendő vagy meglévő ügyvezető igazgatója külföldi állampolgár, fél éves székhely-szolgáltatási díjat kérünk.
- Fenntartjuk a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a székhelyszolgáltatás igénylését indoklás nélkül elutasítsuk.
- A vállalkozás cégnyilvántartási adatai között nem lehet végrehajtás, felszámolás.
- A székhelyszolgáltatás igénybevételével egyidejűleg, amennyiben gazdasági tevékenységet is folytat a cégük, úgy telephely ill. fióktelep létesítésére is szükség van, mivel a székhelyen gazdasági tevékenység nem folytatható.
- Telephely vagy fióktelephely szolgáltatásra az alábbi csomagunkat ajánljuk.
Székhelyszolgálat - szerződéskötés menete négy egyszerű lépésben:
1. Telefonon vagy e-mailen időpont- és adategyeztetés:
- Cég leendő vagy meglévő elnevezése - Cég adószáma vagy cégjegyzékszáma - Ügyvezető(k) és kontaktszemély személyes adatai - Díjfizetési periódus - Új cég alapítása esetén általunk biztosított legyen az ügyvéd vagy rendelkezik saját ügyvéddel? |
A gyorsabb szerződéskötés érdekében az előzetes egyeztetés alapján előre el tudjuk készíteni székhelybérleti szerződését, hogy Önnek már csak aláírnia kelljen a személyes találkozó alkalmával.
2. Szerződés:
A székhely-szolgáltatási helyszínen személyes szerződéskötés (iratok aláírása)
Az első díjfizetési periódus készpénzben kiegyenlítése
3. Hozzájáruló nyilatkozat kiadása.
4. Részletek egyeztetése.
(Pl.: postai küldemény továbbításáról, további extra igényekről)
Szükséges cégdokumentumok és személyes iratok:
• Új cég alapítása esetén az ügyvezető, vagy aláírásra jogosult:
- Személyi igazolvány - Lakcímkártya - Adókártya |
• Meglévő vállalkozás esetén:
- Cég alapító okirata / Társasági szerződés / Végzés (ügyvéd által ellenjegyzett) - Aláírási címpéldány (ügyvéd vagy közjegyző által hitelesített) - Fent felsorolt személyes okmányok |